Názor na téma: Lisabonská smlouva

20. 10. 2009 | resort: Evropská unie

Kde je Václav Havel teď, když ho opět potřebujeme...

Před dvaceti lety a ještě mnoho let před tím bojoval náš milovaný bývalí prezident Václav Havel za naši samostatnost, suverenitu, svrchovanost. A on ji "vybojoval". Kde je ale Václav Havel dnes, kdy se rozhoduje o naší suverenitě a budoucnosti našeho státu, za jehož samostatnost naši předci tak hrdě a obětavě bojoval, a za který bojoval v dobách komunismu i on sám. Ptám se, kde je náš spasitel, "Václav Havel" dnes, když se suverenita tohoto národa, za který tak urputně bojoval otřásá v základech

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na téma: Lisabonská smlouva

19. 10. 2009 | resort: Evropská unie

Ach ta česká lehkovážnost...

Obhajovat a schvalovat Lisabonskou smlouva jen z důvodu osobních antipatií vůči našemu prezidentu Václavu Klausovi je velmi nezodpovědné a dětinské. Ne prezident, nýbrž ostatní občané, kteří tak činí jsou těmi, kdo škodí tomuto státu nejvíce. Bylo a je třeba Lisabonskou smlouvu projednávat věcně a věnovat se ji do hloubky co nejpodrobněji, neboť je to dokument, který bude značně ovlivňovat naše životy. Bohužel si to naši spolubčané mnohdy ani neuvědomují a jsou pro nebo proti už jen z principu.

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na téma: Lisabonská smlouva

19. 10. 2009 | resort: Evropská unie

Re: Klaus pochopil, že zašel příliš daleko a tak otočil

Článek 63 (1) Prezident republiky dále a) zastupuje stát navenek, b) sjednává a ratifikuje mezinárodní smlouvy; sjednávání mezinárodních smluv může přenést na vládu nebo s jejím souhlasem na její jednotlivé členy, ... (4) Za rozhodnutí prezidenta republiky, které vyžaduje spolupodpis předsedy vlády nebo jím pověřeného člena vlády, odpovídá vláda. Ratifikací se v ústavě rozumí schvaluje. Prezident může podle tohoto článku přenést na vládu sjednávání. O tom, že vláda ratifikuje se nic nepíše...

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na osobnost: Miroslav Černoch

16. 10. 2009 | resort: Demokracie

Re: Chtěli jsme do Evropy - už se nám v ní nelíbí ?

"Odmítání Lisab. smlouvy je de facto odmítání EU" - Naprosto zavádějící a nesmyslná informace. To jako kdyby jste řekl, že když někdo odmítá jíst hovězí, tak je de facto vegetarián... "Jsem šokován zprávou v LN, že kolem 2/3 našich občanů souhlasí s tím, aby president Klaus L. s. nepodepsal. - Je to demokratické rozhodnutí svobodných občanů. Co se Vám na něm nelíbí?.. "nechci znovu do područí Ruska, chci být Evropanem" - Nevím jak Vy, ale já mám pocit, že ležíme ve středu Evropy. Ne na Sibiři...

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na petitici: Veřejná občanská volba prezidenta ČR

15. 10. 2009 | resort: Legislativa

Prezident reprezentuje občany ČR, ne Parlament ČR!!!

V jistých novinách jsem se v jednom článk dočetl prohlášení J. Barossa, že prezident Václav Klaus byl zvolen Parlamentem ČR a tak je jeho poviností plnit vůli Parlamentu ČR. Podle mého názoru by měl prezident ČR býti představitelem a zástupcem všech občanů naší země a plnit tak vůli a hájit zájmy nás, občanů České republiky, nikoliv zájmy party papalášů, držgrešlů a vůbec lidí, kteří hájí zájmy své nikoliv zájmy nás, voličů. Já si chci zvolit prezidenta, který nás bude reprezentovat a chránit!!!

Autor: František Konečný | student

Komentáře 1

Názor na petitici: Ne šrotovnému!

14. 10. 2009 | resort: Finance

Šrotovné = populistické gesto!!!

Většina odborníků ekonomů bez politické příslušnosti Vám řekne, že šrotovné je úplná "blbost", která ekonomickou krizi jenom prohloubí, nikoliv ztlumí. Pan Mgr. Bohuslav Sobotka, mimochodem "neekonom", by s tímto tvrzením určitě nesouhlasil. Já se tomu nedivím. Těm co by si rádi koupili nové auto, a že jich není mnoho se jeho tvrzení určitě zamlouvá a on to moc dobře ví, a proto tak také činí. Šrotovné nebylo rozhodnutí ekonomické, nýbrž politické až populistické.

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na osobnost: Šimon Novák

14. 10. 2009 | resort: Demokracie

Re: V. Klaus proti demokracii

Nemohu uvěřit těm "žvástům", kterými tento portál krmíte. "Jeho nemístné a neústavní oddalování ratifikace LS" - Četl jste vůbec někdy naši ústavu. Hlava III. - Moc výkonná, čl.63, odst. 1, b) - Z čehož vyplívá, že právě prezident je tím hlavním článkem při sjednávání podobných smluv... ...chápu tak...že se mu líbí nedůstojná role zástupců ČR v EP, tedy těch zástupců, kteří jsou přímo voleni občany ČR... - Právě Lisabonská smlouva už tak nedůstojnou roli zástupců ČR v EP ještě prohlubuje.

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na osobnost: Jiri Gregor

12. 10. 2009 | resort: Demokracie

Re: Měla už být dávno podepsána.

Opět se potvrzuje, jak kvalitní diskuze na tomto portálu je... Napsat článek, kde autor říká, že obsah LS, která zásadně ovlivní dění v Evropské unii a přesouvá část pravomocí našeho Parlamentu do parlamentu evropského, není tak podstatný je buď naprostá neuváženost slov nebo jen výsměch všem. A pokud Vám demokratické, ústavně-právní rozhodnutí našeho prezidenta ostudné. Pak já se stydím za čechy, jež takto přemýšlejí....

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na osobnost: František Konečný

12. 10. 2009 | resort: Finance

Kultura života na dluh :(

Vážení spoluobčané. Přiznejme si to. Životní úroveň, ve které dnes v Naší zemi žijeme není adekvátní. Tato úroveň je zapříčiněna pouhým zadlužováním se každého z Nás. Nejsme této úrovně hodni. Je čas skoncovat s touto kulturou zadlužování se, která nás žene do "pekel". Pojďme hospodařit s tím, co máme a možná i tak budeme lépe čelit budoucím ekonomickým krizím a budeme vědět jak na tom doopravdy jsme. Pojďme žít a hospodařit zodpovědně. Pojďme si přiznat, kolik toho v kapsi opravdu máme...

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na téma: Lisabonská smlouva

12. 10. 2009 | resort: Evropská unie

Evropská unie naslouchá vůli lidu...

Francie v referendu odmítla LS - Politiky však vůle občanů Francie příliš nezajímala a tak ji schválili sami poslanci. Stejně tak tomu bylo v Nizozemí. ...Irsko si bude muset zopakovat referendum o Lisabonské smlouvě, míní francouzský prezident Nicolas Sarkozy. Smlouvu, která reformuje instituce EU, odmítli Irové minulý měsíc. - idnes.cz 15.července 2008. V new ref. ANO.Tomuhle milí zastánci Lisabonské smlouvy říkáte demokracie. Chcete vážně žít v tomto "demokratickém" společenství jménem EU???

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na osobnost: František Pokorný

12. 10. 2009 | resort: Demokracie

Pouhé spekulace a záměrná dezinformovanost p. Pokorný

Přípravný výbor vytvořil kandidátku sám z důvodů časové tísně do předčasných voleb. Předčasné volby padli a většina členů TOP09, a já jsem jeden z nich, téměř zcela souhlasí se současnou kandidátkou. Naší stranu momentálně čekají regionální, poté krajské a následně Ustavující sněm. Pokud se většině členů na ustavujícím sněmu kanidátky líbit nebudou, tak se zcela právně mohou změnit. Ovšem naše strana je jednotná a pevně věří krokům pana Kalouska a Schwarzenberga a bude je následovat...

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na osobnost: František Konečný

09. 10. 2009 | resort: Demokracie

Vzkaz straně Občané.cz a spol.

Předem děkuji za objektivní palce dolů. Předmětem mého názoru je Vaše vystupování zde na tomto portálu. Ačkoliv se považujete za stranu, která je nová, politikou nezkažená, plná ideálů a připravena věcně řešit nejduležitější otázky naší společnosti, chováte se úplně stejně jako naše dvě nejsilnější parlamentní partaje. Jediné co od Vás čtu, je hanění ostatních nových "malých stran" zejména pak strany TOP09. Nenávist a zášť naše problémy nevyřeší. Tenhle portál má být především o věcných názorech

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na osobnost: František Pokorný

07. 10. 2009 | resort: Demokracie

František Pokorný nemluví pravdu...

Nevím kde pan Pokorný přišel na důvod vzniku TOP09 o němž napsal článek níže uveden. Pravý důvod ví jen sám pan Kalousek a jeho společník při vzniku TOP09 Karel Schwarzenberg. Názory pana Pokorného na toto téma jsou jen čisté spekulace. Členové, kteří z KDU-ČSL odešli, odešli dobrovolně ze svého vlastního přesvědčení a nikoliv tlakem (STOP) ze strany KDU-ČSL, která se mnohé z nich naopak snažila udržet. Čili názor pana Pokorného je opět jen spekulací ba přímo nepravdou...

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na osobnost: František Konečný

06. 10. 2009 | resort: Demokracie

EU a demokracie??? - III.

Pokud podepíše Lisabonskou smlouvu český prezident Václav Klaus, největší odpůrce tohoto pochybného právního dokumentu, jehož obsah EU společně s jejími největšími tahouny Francií a Německem svým jednáním v době Ekonomické krize sami porušovali, stane se tak pouze pod nátlakem ze strany zastánců této smlouvy, jelikož Václav Klaus ze své vlastní vůle by tento dokument nikdy nepodepsal. A takové jednání dámy a pánové, a´t už jsme zastánci LS nebo ne je nikoliv demokratické, ale ...

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na petitici: Řekněme NE Lisabonu

06. 10. 2009 | resort: Evropská unie

EU a demokracie??? - II.

EU a hlavně Francie v čele se Sarkozym nutí zejména prostřednictvím medií našeho pana prezidenta a vlastně tak i nás ( svrchovaný stát ) podepsat Lisabon pod výhružkou odebrání možnosti mít člena v Evropské komisi a dalších sankcí. Na náš suveréní stát je ze strany EU vyvíjen obrovský tlak, stejně jako na Iry. Ale v případě, že prezident podepíše, nebude stačit od předních zastánců bruselské byrokracie číst děkovné a oslavné dopisy. Já se ptám: O kolik je "ANO" demokratičtější než "NE".

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na petitici: Řekněme NE Lisabonu

06. 10. 2009 | resort: Evropská unie

EU a demokracie??? - I.

Irsko jednou řeklo Lisabonu v referendu NE. To se však pánům byrokratům s Bruselu v čele s mírumilovným Barrosem a jeho mocichtivým společníkem z Gálie, Sarkozym nelíbilo. A tak oni pánové, demokracie nedemokracie, přinutili Iry hlasovat o Lisabonu ještě jednou. Irové najednou řekli ANO. A pánové byrokrati oslavují další vítěznou bitvu na cestě za mocí. Já se ptám: O kolik je "ANO" demokratičtější než "NE".

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na téma: Obměna politické reprezentace

02. 10. 2009 | resort: Demokracie

Re: A je tu problém... autor Marek Vokšay

...Já jsem ty preference bral celostátně jelikož např. MFDnes, LN, apod. nejsou regionální noviny ale plošné celostátní. Tam ty preference jsou přeci jen jiné a více nakloněné již třeba zminěné TOP09. Co se týče stejných šancí ve sdělovacích prostředcích pro všechny politické strany, které jsou ze zákona dané. Bhžl, stejně tak, jako si politici se zákony a hlavně s ústavou hlavu příliš nedělají, tak po jejich vzoru se tak chovají i média. A parlamentním stranám to pochopitelně nevadí... Bhžl

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na téma: Obměna politické reprezentace

02. 10. 2009 | resort: Demokracie

Re: Pokud nám něco zbude, tak komisař pro mnohojazyčnost?

... A konečně taky za čtvrté: I kdyby Česká republika přesto všechno přišla o možnost eurokomisaře, tak nevím o co by jsme měli přijít. Vždyť eurokomisař má jasně i z právní hlediska zakázané hájit zájmy své země a má obhajovat a zastávat Evropu jako celek, nikoliv daný stát, kterým je jmenován. Čili zásadně nesouhlasím s interpretací médií, které pomáhají a dezinformují naší společnost, která jejím článkům věří, ježto Lisabonskou smlouva 99% z nás nečetla...

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na téma: Obměna politické reprezentace

02. 10. 2009 | resort: Demokracie

Re: Pokud nám něco zbude, tak komisař pro mnohojazyčnost?

Za prvé: Mám za to, že se všeobecně spekuluje o tom, pokud bude mít česko eurokomisaře, tak pro energetiku. Za druhé: Strašit ČR tím, že při neschválení Lisabonské smlouvy příjde o eurokomisaře je nejapný a netaktní pokus o zatlačování suveréního státu do kouta a nerespektování demokracie, kterou EU tolik hlásá. Za třetí: Odebráním eurokomisaře České republice by EU jenom nahrála evropským skeptikům v čele s Václavem Klausem a to si určitě nedovolí...

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na téma: Obměna politické reprezentace

02. 10. 2009 | resort: Demokracie

Re: A je tu problém... autor Marek Vokšay

...Myslím si přesně to co jsem psal. Samozřejmě si přeji co nejobjektivnější noviny, ve kterých když si přečtu článek a pak ho dále interpretuji mým známým, tak vím, že jsou to zaručeně pravdivá a objektivní fakta. Co se týče vaší události, bohužel je to tak jak jsem říkal. TOP09 je mediálně mnohem atraktivnější stranou než strana SUVERENITA a proto šéfredaktor předních českých novin, když by si měl vybrat mezi tiskovkou např. ODS a KDU-ČSL si samozřejmě vybere tu stranu pro čtenáře atraktivní.

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na téma: Obměna politické reprezentace

01. 10. 2009 | resort: Demokracie

Re: A je tu zásadní problém...

A čemu se divíte. Nemůžou za to ani tak noviny, ale spíše občané tohoto státu. Já si rád přečtu kterýkoliv program a názor předsedy jakékoliv strany. A určitě by jste udělal to samé i Vy a spousta dalších našich kolegů diskutujících na těchto stránkách. Bohužel je to to jen nepatrná část našeho obyvatelstva. Ta většina ( bohužel ) dychtí po skandálech a obdodných činech, osobních jen velkým stranám. A novinářům nezbývá, než se těmto lidem podřídit, jelikož ti jim zařizují dostatečný výdělek...

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na téma: Korupce a regulace lobbyingu

29. 09. 2009 | resort: Demokracie

Re: Korupce není o stranách, ale především o lidech

Naprosto souhlasím s názorem paní Marie Štěpánové. Žádná osoba se Vám nemůže zaručit za jednání mnohdy až tísíců členů té či oné strany. Člověk je jedinec mnohdy nevypočítatelný. A tak jediné co strana zmůže je okamžitě s daným člověkem sjednat pořádek a učinit tak takové kroky, které ostatní od podobných činů odradí. Kdo si myslí, že existuje strana, ve které nemůže k něčemu podobnému, co se přihodilo KSČM a TOP09 dojít je velmi naivní a nekompetentní se k tomuto tématu vyjadřovat...

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na téma: Korupce a regulace lobbyingu

29. 09. 2009 | resort: Demokracie

Top09 - korupce, trestně stíhat, lži, podvodníci, .....

Nevím pane Pokorný, co je důvodem Vašich komplexů vůči panu Kalouskovi a vůbec vůči straně TOP09. Zřejmě to bude něco velkého, když veškeré Vaše přískpěvky jsou omezeny neustálým napadáním a prosbou o podáváním trestného oznámení na pana Šustra a kompletním vyšetřením TOP09. Já s Vámi souhlasím, ale jeden článek na tohle téma by snad stačil. Myslím, že není třeba tím "spamovat" celý portál. ( psáno s nadsázkou ) Měl by jste se spíše zaměřit na konstruktivní řešení problému korupce...

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na osobnost: František Konečný

28. 09. 2009 | resort: Životní prostředí

Chronická zelená panika z jádra...

Většina odpůrců jaderné enrgie argumentuje obavy z případné jaderné havárie a neekologičnosti tohoto zdroje energie. Já tento názor plně respektuji. Ale rád bych uvedl, že obava z jaderné energie je asi srovnatelná s obavou z létání. Mnoho lidí má panický strach z létání s vědomím, že letadlo může kdykoliv spadnout. Ano může, ale nezapomeňte, že létání je statisticky daleko nejbezpečnější a nejefektivnější dopravní přeprava. Stejně tak je to milý přátelé, ba dokonce i lepší s jádrem....

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Názor na téma: Korupce a regulace lobbyingu

28. 09. 2009 | resort: Demokracie

Důvěřuj ale prověřuj!!!

...Jsem pro důkladné vyšetření korupční aféry okolo poslanců Šustra a Dolejše. Má-li to být nutné a ku prospěchu spravedlnosti, určitě by měli být vyšetřeny obě politické strany se kterými jsou uvedení poslanci spojováni. Zároveň ale pevně věřím, že strana TOP09 nemá s jednáním pana Šustra nic společného a že se tak očistí jméno strany, která je dle mého názoru v tomto případě, až by se dalo říci se záští ostatních politických subjektů záměrně pošpiňována. Věřím, že je tomu tak, jak si myslím.

Autor: František Konečný | student

Komentáře 0

Profil uživatele

František Konečný

František Konečný


Deaktivovaný uživatel

Nedostatečně vyplněný formulář

Je třeba vyplnit všechny položky.